زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زینب جون

دیوار خط خطی

1393/10/16 11:35
نویسنده : مامان زهرا
446 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام زینب ناز ومهربونم ماه آسمونم........

این روزا خیلی شیرین زبون وباهوش شدی اما دوسه روزه هم به حرف هام گوش نمیدی ولجبازی میکنی بهم میگی چشم ولی به قول بابا چشم سربازی.پریشب هم کل دیوارارو خط خطی کردی ویکم من دعوات کردمsmileyواقعا از دستت ناراحت شده بودم ولی بعدش خودم خیلی ناراحت شدم که چرا دعوات کردم منوببخش مامانی خودت میدونی که چقدر دوست دارم . وقتی بهت اخم میکنم میگی مامان باهام قهری چرا نمیخندی وقتی میخندم خیلی خوشحال میشی بااون زبون قشنگت میگی مامان باهام آشتی کردی منم بغلت میکنم وبعدشم چند تا بوس آبدار.دوست دارم اذیت کردناتم قشنگه عزیزم .راستی سوره(حمد)روهم یاد گرفتی باشعر.....

ای زنبور طلایی...نیش میزنی بلایی

پاشو پاشو بهاره .....گل واشده دوباره

کندو داری توصحرا.....سرمیزنی به هرجا

پاشو پاشو بهاره ......عسل بساز دوباره

پسندها (2)

نظرات (1)

زهرا
20 دی 93 17:30
باشه حتما ..پاکشون نمی کنم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد