زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

زینب جون

سی وچهارماهگی

1394/2/8 15:28
نویسنده : مامان زهرا
534 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشملم

امروز سه روزه که رفتی توسی وچهار ماهگی کمتر از دوماه دیگه مونده تا تولدت قربون قد وبالات که هرروز داره بلند تر میشه وتوروز به روز شیرین زبون تر میشی .اینروزا خیلی بهم کمک می کنی بیشتر به حرفهام گوش میدی.اصلا بهونه ی بابایی رونمی گیری.  دوست دارم زندگی مامان.بازم دوتا شعر تازه یاد گرفتی

پدربزرگ خوبم همیشه مهربونه

وقتیکه پیشم باشه برام کتاب میخونه

مادربزرگ نازم خیلی برام عزیزه

هرچی غذا میپزه خوشمزه ولذیذه

وقتی با اونها باشم غصه وغم ندارم

دنیا برام قشنگه هیچ چیزی کم ندارم

 

رفتم به صحرا دیدم قورباغه گفتم قورباغه دماغت چاقه

رفتم به صحرا دیدم مارمولک گفتم مارمولک عیدت مبارک

 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد