زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زینب جون

روزت مبارک عشقم آرزوی داشتن تو....

1393/6/7 14:41
نویسنده : مامان زهرا
568 بازدید
اشتراک گذاری

میلاد حضرت معصومه بر تمام دختران پاک ایران مبارک

 

سالها آرزویی داشتم دست نیافتنی

 

درست از همان روزهای کودکی ام 

روزهایی که  خودم دختر مادرم بودم 

روزهایی که با عروسکم بازی می کردم

عروسکی که پیراهن  سفید گل دار داشت 

با موهای طلایی رنگ و چشمان آبی  زیبایش  ...

سالها بعد  عاشق شدم 

و اندک زمانی نگذشت  که  عشق را درون خود یافتم 

باز هم عاشق تر شدم 

عاشق موجودی که درون من بود ...

در رویاهایم  همان عروسک کودکی ام را تصور می کردم

اما  روزی که لمس اش کردم 

دیدم او هیچ شباهتی به عروسک دوران کودکی ام ندارد

نه چهره اش و نه جنسیتش 

سالها  پشت ویترین لباس های کودکانه 

با حسرت  به  لبای های پر زرق و برق و چین دار دخترانه خیره می شدم 

آهی همراه با حسرت کشیده و دور می شدم 

تا اینکه تـــــــــــو آمدی 

آری تــــــــو آمدی و دنیایم را زیبا کردی  

تـــــــو آمدی و خطی کشیدی بر همه ی حسرت هایی که سالیان سال داشتم  ...

اکنون این منم  که  هر روز هر هفته مشتری ویترین لباس های  دخترانه ام  ...

چون با آمدنت

و

حس خوب داشتنت

دنیایم زیبا و  سرشار از احساس و رنگارنگ شده  است  ...

دخترم 

نازنینم

زینب گلم

به خاطراین حس های زیباازت ممنونم

نفسم

جونم

روحم

تارو پودم

همه وجودم

روزت مبارک

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سمیه مامان اسماء کوچولو
8 شهریور 93 13:27
روزت مبارک زینب جون
مامان زهرا
پاسخ
ممنون روز اسماءجونم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد