زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

زینب جون

دختر باهوش من

1393/7/22 16:53
نویسنده : مامان زهرا
485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلممممممممممممممم

ازکارهای این روزات بگم شعر ها تو کامل میخونی 

سلام کردن به زبان انگلیسی رو هم بلدی

عدد هارو هم بلدی از 1تا15

چند روز پیشم یه ماهی کشیدی بدو ن اینکه ما بگیم چیه خودت گفتی مامان ماهی کشیدم

از دوازده تا امام چهارتاشو بلدی بگی ماشاالله خیلی باهوشی تا یه چیزی برات میخونیم فورا یاد میگیری به بابایی گفتم با معلم مهد صحبت کنه شاید ببرم بزارمت مهد 

وقتی یه چیزی رو میخوای از کلمه لطفا استفاده میکنی  هیچ کس هم نمیتونه بهت نه بگه دوست دارم بوووووووووووووووووووس

آشوب همان حس غریبیست که وقتی به لبهای تو لبخند نباشد دارم

عاشقونه عاشقتم ....

بی بهونه عاشقتم....

مادرونه عاشقتم.....

پسندها (1)

نظرات (2)

زهرا
22 مهر 93 17:58
سلام زینب جون دلم خیلی برات تنگ شده ...زود بیا
مامان زهرا
پاسخ
سلام امروز میایم دل زینب هم واسه شما تنگیده
زهرا
25 آبان 93 15:57
سلام ممنون که سر زدی منم دلم خیلی تنگ شده...بازم سر بزن..ممنون
مامان زهرا
پاسخ
باشه حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد