زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زینب جون

این روزا....

1393/7/11 13:57
نویسنده : مامان زهرا
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم این روزا کلا باعروسکت بازی می کنی هر کاری یا هر حرفی که من بهت میزنم شما هم اونا رو سر عروسکت امتحان میکنی من هم  باید بیشتر مواظب حرف زدنم باشم تا شما چیزهای خوب خوب یاد بگیری.دیشب وقتی داشتم ظرف می شستم بهم گفتی <مامان من وقتی بزرگ شدم ظرفامون و میشولم>من هم حسابی اون لوپاتو خوردم وشما هم کلی ذوق می کردی .عاشق لوازم آرایشی مخصوصارژلب وسایه وقتی میخوایم بریم عروسی یا مهمونی از رو لب زدنو <زنمو>رژبرمیداری ومیزنی رولب خودت. یه دندون دیگه هم درآوردی مبارکت باشه عزیزم .راستی یه سوره کوچولو هم یادگرفتی< سوره قل هو الله احد>ماشاالله خیلی با هوشی دوست داریم جوجه کوچولوووو

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان حديث
11 مهر 93 14:50
─────────────▒███░───░████████▒ ───────────█████▒░█████░▒▒▒▒▒▒█████ ──────────██▒▒▒▒██████████████▒▒▒██░ ─────────██▒▒▒▒███▒██▒██▒▒█████▒░▒██ ─────────█░▒▒▒██▒████████████▒█▒▒▒█░ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒░▓▓▒░▓▒▒████▒▒██ ─────────█▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒█░▒████ ─────███████████▒▒▒▒▒▒▒▒██████▒██▓▒███ ─────██▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒▒▒▒█████▒▒▒▒▒██ ───────██▒▒▒▒▒▒▒▓██████▒▒▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────█████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒████▒▒▒██▒▒▒▒▒▒███ ────██▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█████▒▒▒▒▒███ ────███▒▒▒▒███▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒███▓▒▒███ ──────█████▒▒████▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█████ ─────────████▒▒██████▒▒▒▒█████ ────────────███▒▒██████████ ──────────────████▓──█▓█ ────────────────────████ ────────────────────█░█─────█████████ ────────────────────█▓█───█████████████ ──░█████████───────████──██▓███▒▓████ ─█████████████─────█░███████░██████ ───████░▒███▒██────█▓██████████ ─────█████▓▒█████─████ ─────────██████████▓█ ──────────────────█▓█────████▒█▓▒█ ─────────────────█▓██──█████████████ ─────────────────█▓█──██▒████░█████ ────────────────██████████▒██████ ────────────────█▓███████████ ───────────────████ ───────────────█▒█ ───────────────███ سلام به من هم سر بزنيد [گل باشه عزیزم
زهرا
12 مهر 93 13:05
سلام ,ببخشید این چند رو ز نیومدم,اینترنتم قطع بود ...معذرت
مامان زهرا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد