زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زینب جون

فرشته کوچولوی بیمار ما

1393/5/16 12:46
نویسنده : مامان زهرا
203 بازدید
اشتراک گذاری

یا من اسمه دواءوذکره شفاء

«بنام خدایی که اسمش دوا وذکرش شفاست»

به گفته آیت ا....بهجت«هیچ کودکی نگران وعده بعدی غذایش نیست،زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد.من هم مثل او به خدایمان ایمان دارم»وبه همین دلیل این دعا را نوشتم وهمیشه میخوانم برای هر کودکی که به نوعی مریض وبیحاله

سلام مامان جون قربونت برم بعد از یک هفته از خونه مادرجون اینا که اومدیم شمااونجا مریض شدی .فکر کنم مال خاک بازی وآب بازیی که تو حیاط میکردی . حالت تهوع وتب داری هیچی هم نمی تونی بخوری  خیلی بیحالی همش میخوابی اصلا حوصله بازی نداری عزیزم خیلی ناراحتم انشا الله که هیچ بچه ای هیچوقت مریض نشه حتی یه تب ساده دوست دارم مامانی

 

sad crying smiley emoticon

 
پسندها (1)

نظرات (3)

مامان بهار
16 مرداد 93 13:16
سلام عزیزم ان شاءالله گلتون زودتر سلامتیشو به دست بیاره... خوشحال میشم به وبلاگ نی نی ما هم سری بزنید.
مامان زهرا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
زهرا
16 مرداد 93 17:17
امیدوارم زودتر خوب بشه .
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
زهرا
16 مرداد 93 18:25
خواهش میکنم,یادتون نره به وبلاگم سر بزنید.
مامان زهرا
پاسخ
هر کاری میکنم نمیشه از روی وبلاگ خودت نظر بذار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد