زینب جونزینب جون، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

زینب جون

شیطنت ها

1393/5/8 17:32
نویسنده : مامان زهرا
189 بازدید
اشتراک گذاری

(خرگوش کوچولوی مامان.همدم وهمزبون من قد تموم دنیاوآسمونا دوست دارم)

(عاشقتم عاشق همه ی کارات حتی شیطونیات دوست دارم تا بی نهایت)

(خیلی ناراحت میشی اگه بهت بگم باهات قهرم انقدربهت برمیخوره ومی رنجی که نگو تا بهت نخدم یا بوست نکنم ولم نمی کنی پشت هم میگی مامان دوسم داری تا من بگم بله بدو بدو میای و بغلم می کنی)

(وقتی داری خرابکاری میکنی مچت وبگیرم یه لبخند شیرین تحویلمون میدی ورگباری مارومیبندی به بوس تا دعوات نکنیم وشما به کارت برسی وروجک)

(وقتی خونه ایم خیلی به اسباب بازیهات توجه نمیکنی اما کافیه بریم خونه کسی یا یه بچه ای  بیاد خونمون هر چی رو که اون بنده خدا برداره انگار تازه چشت بهش افتاده باشه یااینکه تازه کشفش کرده باشی به زور ازش میگیری)

(وقتی بهت میگم سرم درد میکنه اذیتم نکن میای سرم وبوس میکنی ومیگی مامان الان خوب میشه یا میگی برو آب بخور نمیدونم آب بخورت دیگه چیه)

(وقتی شکلات میخوری نصفشو هم میندازی زمین امروز بهت گفتم پاتو نزاری روش گفتی من نبودم اون نی نی ها بودناکارهای بدتو میاندازی تقصیر بقیه که خیلی بده)

(امروز توپت وکه شبیه هندونه است وآوردی ومیگی مامان ببورش اندانه بخوریم هرچی بهت میگم این توپه میگی نه اندانه است چاقو بیار ببورش انقدر شیرین زبونی میکنی که من حسابی گازت می گیرم توهم حسابی گریه میکنی  وبااون دستای کوچیکت منو میزنی تا خالی شی عمرم

پسندها (1)

نظرات (1)

زهراجون
12 مرداد 93 14:17
زینب جون تو همیشه دوست داشتنی هستی.
مامان زهرا
پاسخ
ممنو ن زهرا جون باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به زینب جون می باشد